Zichtbaarheid

2019 staat bij mij in het teken van zichtbaarheid. En heel eerlijk, is dat voor mij ver buiten mijn comfort zone. Het liefst sta ik niet in het middelpunt van de belangstelling, maar als ondernemer is zichtbaarheid erg belangrijk. Tot nu toe heb ik voornamelijk mijn opdrachten gekregen door de gun factor. Erg fijn natuurlijk, maar nu is het tijd voor een volgende stap. Als eerste heb ik een nieuw logo en huisstijl ontworpen die dichter bij mij staan. Hiervoor heb ik als lettertype een mooie dunne, open en ronde letter gebruikt, zodat het een prettige en vriendelijke uitstraling heeft. Als basiskleuren heb ik hiervoor gekozen voor PMS 7458 (blauw) en PMS 811 (neon oranje). De blauwe kleur sluit aan bij mijn kernwaarden betrouwbaar en oprecht en oranje staat voor onderscheidend en creatief.

Tot zover is alles nog lekker vertrouwd. De volgende stap was een nieuwe website. Hiervoor heb ik foto’s laten maken door een fotograaf. Dat was het moment die ik erg lang voor mij heb uitgeschoven en wat voor zowel de fotograaf als voor mij een uitdaging was. Ik had namelijk zo mijn eigen creatieve ideeën om de foto’s te mixen met illustraties die op zichzelf al een verhaal vertellen. Het resultaat is erg leuk geworden, al zeg ik het zelf ;-)

Hoe vergroot jij de zichtbaar van je bedrijf?